مهاجرت به کانادا از طریق کار

اکسپرس اینتری

مهاجرت به کانادا از طریق کار، شرایط اخذ پاسپورت و اقامت کانادا از طریق کار در کانادا و شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری کانادا (اکسپرس اینتری) در قسمت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین مراحل و مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق کار را تشریح خواهیم نمود. همچنین میتوانید فرم ارزیابی رایگان ما را برای سنجش شرایط مهاجرتی خود تکمیل فرمائید. در صورت داشتن سوالات دیگر در مورد اقامت کانادا از طریق کار می توانید با مشاورین متخصص ما در امر مهاجرت کانادا اکسپرت تماس حاصل فرمایید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار

اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری یا اسکیل ورکر، یکی از بهترین راههای اخذ اقامت کانادا برای افراد دارای تخصص برای مهاجرت به کانادا می باشد که در بدو ورود به آنها اقامت دائم کانادا تعلق می گیرد. این روش برای افرادی که قصدمهاجرت به کانادا به همراه خانواده را دارند، مناسب است؛ چون از ابتدا به تمام اعضای خانواده اقامت دائم کانادا تعلق میگیرد. مهاجرت کاری به کانادا بر پایه امتیازبندی می باشد که هر یک از ویژگی متقاضی امتیاز خاصی را برای فرد به همراه دارد. متقاضی برای کسب اقامت دائم کانادا باید دو مرحله را طی کند. قسمت اول که به نام استخر شناخته میگردد، متقاضی باید از ۱۰۰ امتیاز حداقل ۶۷ امتیاز را کسب کند. در قسمت امتیازها بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، مدرک زبان و… مشخص میگردد. در این قسمت اگر متقاضی حداقل ۶۷ امتیاز لازم را کسب کنید وارد استخر میگردد. پس از ان و در قسمت دوم دوباره شرایط متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کاری مورد بررسی قرار می گیرد. در این مرحله در صورتی که متقاضی بتواند امتیازات لازم را کسب نماید قبول میشود و اقامت دائم کانادا را دریافت می کند. این پروسه بین ۶ تا ۱۸ ماه زمان میبرد. حداقل امتیاز مورد نیاز برای مرحله دوم 460 از 1200 امتیاز است که فرد در صورت کسب آن می تواند موفق به اخذ اقامت کانادا از طریق کاری گردد. توضیحات بیشتر در این مورد در سایت اداره مهاجرت به کانادا مباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امتیازبندی لازم مهاجرت به کانادا از طریق کاری و مشاغل مورد نیاز، ادامه این مقاله را مطالعه بفرمائید. در صورت کسب امتیاز کافی می توانید به راحتی از این طریق اقدام به مهاجرت به کانادا نمائید.

اکسپرس انتری : مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری

از سال ۲۰۱۵ برای اخذ اقامت دائم کانادا و مهاجرت به کانادا، روش اکسپرس اینتری جایگزین روش مرسوم به مهاجرت از طریق کاری شده است. برنامه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری سیستم مهاجرت به کانادا از طریق کاری را کاملاً متحول نمود و پس از آغاز برنامه  سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا، بسیاری از شرایط و مدرک لازم تغییر نمود.

هم اکنون وزارت مهاجرت کانادا حداقل امتیاز فرد انتخاب شده جهت اخذ اقامت دائم کانادا را به صورت ماهانه اعلام می‌کند. در این برنامه افراد پرونده ای در اداره مهاجرت کانادا تشکیل می دهد و با تکمیل مدارک می توانند امتیازات خود را در این سیستم افزایش دهند. به این ترتیب یکی از سریع ترین و بهترین روش های مهاجرت به کانادا سیستم اکسپرس اینتری میباشد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری

امتیاز بندی برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و اکسپرس اینتری بر اساس ۳ فاکتور سابقه کار, مدرک زبان آیلتس و تحصیلات می‌باشد. داشتن تمامی این موارد برای قبول شدن لازم است. به طور دقیق‌تر فاکتورهای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص شامل سن, تحصیلات, سابقه کار, پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای کانادایی, مهارت‌های زبان انگلیسی یا فرانسوی و انعطاف پذیری (توانایی شما در سازش با محیط جدید) می‌شود. اینها بخشی از ۱۰۰ نمره‌ای است که مشخص می‌کند آیا شما مجاز به اخذ مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر را دارید و یا خیر.

در حال حاضر حداقل نمره قبولی ۶۷ است. فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند ما قادر است به صورت لحظه‌ای امتیاز شما برای اقدام از طریق اکسپرس اینتری را تعیین نماید.

مدارک لازم برای مهاجرت کاری به کانادا

مدارک مورد نیاز جهت اقدام برای مهاجرت و اخذ اقامت کانادا از طریق کاری به شرح زیر است:

  • ترجمه رسمی پاسپورت و شناسنامه برای کلیه اعضای خانواده
  • مدارک کاری برای متقاضی اصلی و در صورت اشتغال به کار برای همسر
  • مدارک تحصیلی برای متقاضی اصلی و همسر
  • ترجمه رسمی کارت پایان خدمت سربازی
  • ترجمه رسمی سند ازدواج/طلاق
  • آدرس و تلفن محل های زندگی در طی 10 سال قبل
  • اطلاعات لازم در صورت داشتن فامیل درجه یک در کانادا
مدارک لازم برای مهاجرت کاری به کانادا
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

خدمات سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت

سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت با سالها تجربه در اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا از طریق کاری و اکسپرس اینتری آماده ارائه خدمات زیر میباشد: ثبت صحیح اطلاعات متقاضی در سیستم اکسپرس اینتری به صورت کامل و صحیح به دور از ثبت اطلاعات متناقص. پس از ان، تمامی مدارک لازم برای اخذ اقامت کانادا از طریق کاری را تهیه و مرور و به دولت کانادا ارسال و تا حصول نتیجه پیگیری لازم را خواهیم کرد.

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق کاری را دارید، اولین گام تکمیل فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت میباشد تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول مهاجرت کاری به کانادا

در مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری اگر متقاضی حداقل شرایط و امتیاز لازم را داشته باشد به گروه متقاضیان اخذ اقامت کانادا وارد می‌شود. سپس دولت کانادا همچنین استان‌ها و یا کارفرمایان می‌توانند از میان متقاضیان انتخاب خود را انجام دهند و به افراد دعوت‌نامه داده خواهد شد. در این سیستم برخلاف روش قبلی مهاجرت به کانادا که الویت بر اساس زمان اقدام بود, افرادی که امتیاز بیشتری داشته باشند در اولویت برای اقدام برای اقامت دائم کانادا خواهند بود.

شما در ابتدا باید باید یک مشاور آگاه در زمینه مهاجرت کانادا مشاوره نمایید تا شرایط و امتیاز شما بررسی شود. در صورت داشتن امتیازات لازم می‌توان برای شما تشکیل پرونده داد. به این منظور ابتدا فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت را تکمیل فرمانید تا از امتیاز و شانس خود برای مهاجرت به کانادا از طریق کاری آشنا گردید.

متقاضیان حداقل باید یک سال سابقه کار تمام وقت در ده سال گذشته داشته باشند.

افرادی که از ایران قصد اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق کاری را دارند، باید حداقل دارای مدرک دانشگاهی حداقل کارشناسی به همراه سابقه کاری مرتبط به همراه مدرک زبان آیلتس ۶ باشند. تنها در این صورت امکان اقدام برای برنامه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری وجود خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند با کسب امتیازات لازم از طریق تخصص خود به کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست آورند.

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری و کاری دو مرحله دارد. در مرحله اول متقاضیان باید ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب نمایند تا وارد مرحله دوم گردند. فرم ارزیابی رایگان ما به صورت لحظه ای امتیاز شما را محاسبه میکند. در مرحله بعد متقاضیانی که امتیاز بالاتری را کسب نموده باشند برای اخذ اقامت دائم کانادا پذیرفته می شوند.

اگر از طریق نیروی کار مهر و متخص اقدام میکنید ، از ابتدا به شما اقامت دائم کانادا داده می شود.

سایر راه های مهاجرت به کانادا

روشهای مهاجرت به کانادا را می توان به ۵ دسته اصلی تقسیم کرد. افراد معمولا به دنبال آسان ترین و راحت ترین راه اخذ اقامت کانادا هستند؛ برای رسیدن به آن باید روش های مهاجرت به کانادا را بشناسید و با توجه به شرایط خود متناسب ترین روش را انتخاب نمائید. این روشها شامل مهاجرت به کانادا از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج با تبعه کانادا و ویزای مولتی کانادا می باشد. قوانین اقامت کانادا در هر کدام از این گروه ها متفاوت است. شما برای انتخاب مناسبترین روش مهاجرتی باید اصول این روش ها را بدانید و سپس با توجه به شرایط خود مناسبترین روش را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به بررسی روشهای مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا میگردید. باید توجه کرد برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان اخذ اقامت کانادا به توجه به شرایط خودشان، باید یکی از آنها را انتخاب نمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا است.

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

آیا در مورد مهاجرت به کانادا از طریق کاری به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

پیمایش به بالا