پاسپورت دومینیکا - اقامت دومینیکا

بهترین کشورها برای اخذ پاسپورت دوم

پاسپورت دوم و اخذ شهروندی از کشورهایی که دارای پاسپورت قدرتمند با قابلیت سفر بدون نیاز به ویزا داشته باشد، تبدیل به یکی از رایج ترین روش های مهاجرت در میان پزشکان، تاجران، صاحبان بیزینس و به طور کلی هر فردی است که قابلیت حضور طولانی مدت در خارج از ایران را به منظور حفظ اقامت و مهاجرت نداشته و در این حال به دنبال سفر بدون ویزا و امتیازات دیگر شامل باز کردن حساب بانکی در کشورهای دیگر و تسهیل تجارت می باشد، شده است.

برنامه های اخذ شهروندی و کسب پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری (مانند اخذ پاسپورت دومینیکا) شامل برنامه هایی می شود که فرد بدون هیچ شرط تحصیلات، مدرک زبان، و یا حضور فیزیکی و تنها با با انجام سرمایه گذاری و کمک بلاعوض به دولت کشور مربوطه شهروندی و پاسپورت آن کشور را دریافت می کند.

برخی کشورهای حوزه کاراییب مانند دومینیکا و همچنین کشور مونته نگرو، قبرس و ترکیه دارای چنین برنامه هایی هستند و گزینه هایی بسیار سریع و آسان برای افراد به حساب می آیند.

کسب پاسپورت دوم و شهروندی از طریق این برنامه ها معمولا به مدارک بسیار زیاد و پیچیده نیاز ندارند و متقاضیان در مدت زمان حدود ۶ ماه تابعیت و پاسپورت را بدست خواهند آورد که برای همیشه آنها را از دردسرهای تقاضای ویزا و … راحت خواهد کرد.


روشهای کسب شهروندی و پاسپورت دوم

در برخی از برنامه های اخذ اقامت، پس از چند سال و در صورت رعایت الزامات لازم، تابعیت آن کشور به متقاضیان اعطا می شود. برای مثال، کانادا پس از 5 سال با رعایت شرایط تعیین شده مانند حداقل حضور ۳ ساله در خاک کانادا در مدت ۴ سال، تابعیت و پاسپورت کانادا را اعطا می کند. این شرط برای بسیاری از مشاغل مانند پزشکان و تجار که امکان حضور طولانی مدت در خارج از ایران را ندارند بسیار مشکل است.

خبر خوب این است که ، برخی از کشور ها دارای برنامه هایپاسپورت دوم و اعطای مستقیم شهروندی از طریق سرمایه گذاری هستند. به این معنی که با سرمایه گذاری در ان کشورها پس از چند ماه تابعیت و پاسپورت آن کشور به فرد اعطا می شود. برای مثال، کشور دومینیکا با سرمایه گذاری به ارزش صد هزار دلار تابعیت و پاسپورت دومینیکا را پس از چند ماه اعطا می کند.

چرا پاسپورت دوم؟

داشتن تابعیت مضاعف و پاسپورت دوم می تواند به امکان تردد آزاد بین کشورها با عدم نیاز به ویزا و نیز و تجارت با کشورهای تراز اول کمک زیادی کند. پاسپورت دوم نه تنها می تواند آزادی شما را تضمین کند، بلکه می تواند به شما کمک کند که زندگی بهتری برای فرزندان خود از طریق شهروندی در بهترین کشورها امکان پذیر کنید. با اخذ شهروندی و پاسپورت دوم از یک کشور دیگر، می توانید آرامش ذهنی خود را که همیشه مکان دیگری برای زندگی وجود دارد بدون لزوم به حضور خارج از ایران برای مدت طولانی حفظ کنید.

معیارهای انتخاب بهترین پاسپورت دوم

در مورد انتخاب پاسپورت دوم فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند که شامل موارد زیر میشود:

۱-سفر بدون ویزا – تعداد کشورهایی که بدون ویزا موند سفر کنید
۲-میزان مالیات بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما در آن کشور و یا در خارج از آن زندگی می کنید
۳-ارزش پاسپورت در خارج از کشور
۴-امکان حفظ شهروندی دوگانه

سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت متخصص در برنامه های اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری می باشد. سابقه طولانی ما در این امر، سرمایه گذاران را در انتخاب بهترین کشور راهنمایی نماید و بهترین و سریعترین روشهای اخذ پاسپورت دوم را به آنها معرفی کند و با داشتن بهترین وکلا زمینه اخذ سریع شهروندی و پاسپورت دوم را فراهم سازد.


روش‌های اخذ پاسپورت دوم

پاسپورت دوم از روشهای گوناگونی قابل اخذ می‌باشد. انتخاب روش مناسب برای اخذ پاسپورت دوم بستگی به شرایط فرد متقاضی و امکان اقدام برای ایرانیان به طور خاص دارد. در حال حاضر کشورهای زیر سریعترین روش جهت اخذ پاسپورت دوم برای ایرانیان می‌باشند. علاوه با ان پرتقال نیز با سرمایه گذاری قابل بازگشت گزینه بسیار مناسبی برای اخذ پاسپورت دوم می‌باشد.

در میان برنامه‌های موجود برای کسب پاسپورت دوم و در حال حاضر ۲ گزینه برای ایرانیان قابل حصول است. کسب پاسپورت دوم از طریق برنامه مهاجرتی دومینیکا و یا کسب اقامت پرتقال از طریق سرمایه گذاری قابل بازگشت و سپس کسب پاسپورت پس از ۶ سال. کشورهای اروپائی مانند پرتغال در خصوص صدور پاسپورت مانند کانادا و امریکا عمل می‌نمایند و در ابتدا اقامت می‌دانند و سپس پس از چند سال پاسپورت.

پیمایش به بالا