تحصیل در انگلستان - اقامت اروپا

تحصیل در انگلستان

انگلستان یکی از برترین کشورهای اروپا در زمینه تحصیل است. این کشور همواره اهمیت بسیار زیادی به بخش‌های مختلف آموزشی خود می‌دهد.

اقدام‌های عالی در بخش آموزش، باعث پیشرفت چشمگیر اقتصادی و فرهنگی در انگلستان شده‌است. همچنین مدیریت درست در بخش آموزش کمک شایانی در موفقیت آینده افراد داشته ‌است.

از اصلی ترین دلایل محبوبیت این کشور بین دانشجویان، می‌توان به تحصیل به زبان انگلیسی، سطح بالای آموزشگاه‌های کشور، تحصیل با بروزترین سیستم آموزشی و همچنین اعتبار بسیار بالای مدرک تحصیلی اشاره کرد.

هزینه تحصیل در انگلستان بستگی به نوع رشته متفاوت می‌باشد اما شروع هزینه‌های دانشگاهی از حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار پوند است.

شرکت کانادا اکسپرت با سابقه طولانی در بخش دریافت ویزای تحصیلی آماده همکاری با شما عزيزان است. در صورت علاقه به تحصیل در کشور انگلستان فرم جامع مهاجرتی را تکمیل کنید.

آشنایی کوتاه با کشور انگلستان

انگلستان یکی از تاریخی ترین کشور های اروپا با جمعیتی در حدود ۵۴ پیلیون نفر است. انگلستان دارای بیش از صد جزیره است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت اشاره کرد. شهر لندن پایتخت این کشور است. پرآب‌ترین رود انگلستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد.

استون هنج یکی از دیدنی ترین مکان های این کشور است. این بنای سنگی بزرگ در شهرستان «ویلتشر» در ناحیه جنوب غربی انگلستان واقع‌شده است. چیزی که امروز از استون هنج قابل‌مشاهده است، باقی‌مانده نهایی آن به‌حساب می‌آید که حدود ۳۵۰۰ سال پیش درست‌شده‌اند.

از دیگر مناطق تاریخی  زیبای این کشور می‌توان به کاخ هامپتون کورت، برج بلک پول و استون هنج اشاره کرد.

یکی دیگر از مکان های شناخته شده در این کشور دانشگاه آکسفورد است. آکسفورد یکی از قدیمی ترین داشنگاه های اروپا است که از سال ۱۰۹۶ در آن فرایند آموزش جریان داشت. امروز در این دانشگاه معروف, بیش از 24 هزار دانشجو از سراسر جهان تحصیل می کنند.

پیمایش به بالا