تحصیل در کانادا - اقامت کانادا

کمک کانادا به دانشجویان بین المللی

تحصیل در کانادا

کانادا برای کمک به دانشجویان بین المللی که به دلیل شیوع کرونا نتوانستند به تحصیلات خود در این کشور ادامه دهند در تلاش است تا راهکاری مناسب ارایه دهد.

بر اساس این خبر قرار است پردازش مجوز های تحصیلی برای دانشجویانی که به صورت آنلاین این درخواست را ثبت کرده اند، در اولیت قرار گیرد.

همچنین پذیرش پرونده ها دو مرحله ای خواهد شد. مرحله اول (Approval-in-principle) که براساس آن دانشجویان می توانند واحد های تحصیلی آنلاین خود را شروع کنند. مرحله دوم (Final Approval) مشخص می شود که دانشجو ویزای تحصیلی دریافت می کند یا خیر.

لازم به توضیح هست که به دانشجویان بین المللی این امکان داده می شود که حتی اگر داخل کانادا نیستند، بتوانند تحصیلات خود را به صورت آنلاین شروع کنند این افراد میتوانند بر اساس قانون کانادا حق کار دریافت کنند. اما برای استفاده کامل از مجوز کاری خود باید در مرحله دوم قبول شوند و حداقل ۵۰ درصد از تحصیلات خود را در کانادا گذرانده باشند.

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از برترین کشور های جهان برای زندگی است. بر اساس شاخص کیفیت زندگی در سال 2019 این کشور جزوی از 5 کشور برتر جهان بوده است. بزرگترین رمز موفقیت کانادا در اجرای سطح رفاه مردم، اجرای درست قوانین و همچینین آموزش فوق العاده است.آموزش در این کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است به همین دلیل در تمامی دوره های تحصیلی، یادگیری با بروز ترین شیوه های جهانی صورت می گیرد.

تحصیل در کانادا مانند سایر کشور ها  شامل دوره های خصوصی و دولتی می شود. مدارس و دانشگاه ها برای افرادی که دارای اقامت کانادا هستند هزینه ی به نسبت پایین تری دارند، اما سیاست های یادگیری در این کشور بدون هیچ تبعیضی در زمینه امنیت، آموزش و … برای دانش آموزان بین المللی است.آمار گویای موفقیت این کشور در اجرای سیاست های آموزشی است. کانادا دارای بیش از 10 دانشگاه در برترین دانشگاه های جهان مانند مک گیل، تورنتو و …‌ می باشد که در‌تمامی آن ها شمار زیادی دانشجوی بین المللی در حال تحصیل هستند.

بر اساس آخرین داده های منتشر شده بیش از ۵۵۰ هزار دانش آموز بین المللی در تمامی سطح های تحصیلی در این کشور آموزش می بینند.

پیمایش به بالا