اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا

درامد بالای مهاجرین به استان آلبرتا در کانادا

اقامت کانادا

آیا در فکر مهاجرت به کانادا برای داشتن شغلی با درآمد مناسب و بالا هستید؟ اگر چنین است پس بهتر است آلبرتا را برای مهاجرت در نظر بگیرید، چرا که دارای بالاترین سطح متوسط درآمد در کانادا می‌باشد. شما برای کار در کانادا حتماً حقوق مناسب دریافت خواهید کرد. اما اگر آلبرتا را برای کار کردن انتخاب کنید، می‌توانید به درآمدی معادل بالاترین میانگین حقوق و دستمزد در کانادا دست یابید. این چیزی است که بر اساس آمار رسمی، حداقل در چند ماه گذشته نشان داده شده است.

افزایش شدید متوسط درآمد هفتگی در آلبرتا: در ماه جولای شاهد افزایش شدید درآمد هفتگی در آلبرتا بوده‌ایم. همان‌طور که در ارقام آمار کانادا آمده است، رشد ۲٫۵ درصدی درآمد هفتگی در این هفته از ماه جولای در مقایسه با ماه‌های قبل بسیار مشهود است. این افزایش، متوسط درآمد هفتگی آلبرتا را در ماه جولای به رقم ۱۰۹۴٫۸۵$ رساند. با توجه به جزئیات آمار کانادا می‌توان گفت که متوسط درآمد هفتگی در این هفته در آلبرتا در مقایسه با ماه جولای سال گذشته با رشد ۴٫۱ درصدی روبرو بوده است. در تمام استان‌های کانادا، متوسط درآمد هفتگی برای حقوق و دستمزد کارگران (غیر از کشاورزان) در ماه جولای با ۱٫۱ درصد افزایش نسبت به ماه ژوئن روبرو بود، که به $ ۹۰۶٫۶۸ رسیده و میانگین درآمد در سراسر کشور افزایش ۴٫۱ درصدی (هر ساله) داشته است. بالاترین رشد در درآمد متوسط هفتگی به ترتیب در ساسکاچوان با ۷٫۱ درصد رشد بعد از آن نیوفاندلند و لابرادور با ۶٫۹ درصد رشد، PEI (جزیره پرنس ادوارد) با ۶٫۵ درصد رشد و آلبرتا بوده است.

رشد اشتغال در آلبرتا: افزایش اشتغال در آلبرتا با ۰٫۴ درصد روبروست. بر اساس آمار هر ساله، افزایش ۵٫۴ درصد استخدام آلبرتا به آلبرتا در پیشی گرفتن این ایالت کمک کرده است. در آلبرتا اکثریت نیروی کار در بخش‌های صنعتی، شامل فعالیت‌های پشتیبانی از استخراج معادن و استخراج نفت و گاز و همچنین استخراج نفت و گاز می‌باشند. در بحث اشتغال در استان‌های مختلف کانادا، آلبرتا با ۵۵ درصد اشتغال، به عنوان پیشرو در کار معدن، اکتشاف و استخراج نفت و گاز است و بعد از آن انتاریو با ۱۱ درصد، بریتیش کلمبیا با ۱۰ درصد و ساسکاچوان با ۹ درصد در فهرست آمده‌اند. آمارها نشان می‌دهد که بیشترین افزایش درآمد متوجه کار در معادن کانادا است، (با نرخ رشد ۸٫۱ درصد افزایش حقوق و دستمزد استخدامی) و بعد از آن بخش ساخت و ساز با نرخ رشد ۴٫۶ درصد در حقوق و دستمزد قرار دارد؛ و ما در اینجا به سایر بخش‌های پیشرو در ارائه حقوق و مزایا در کانادا اشاره می‌کنیم :
خدمات مسکن و مواد غذایی (۳٫۴ درصد)، خدمات علمی و فنی و حرفه ای (۳٫۳ درصد) و حمل و نقل و انبارداری (۳٫۱ درصد).

مهاجرت به کانادا

علاقمند به دریافت مهاجرت به کانادا هستید؟ آیا برنامه های مهاجرتی این کشور را می شناسید؟ چقدر با کانادا آشنایی دارید؟ شما میتوانید برای پاسخ به سوال های خود ادامه مقاله را مطالعه کنید.کشور کانادا با حدود 36 میلیون نفر جمعیت، در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور دومین کشور وسیع جهان هست. کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد و آب و هوای بیشتر قسمت های این سرزمین سرد است.

اصلی ترین منبع اقتصاد کانادا از صنعت گردشگری، بخش کشاورزی و پتروشیمی به دست می آید. با وجود مکان های طبیعی و تفریحی فراوان، کانادا جزو 15 کشور دیدنی دنیا با آمار گردشگری بیش از 20 میلیون نفر در سال است.همچنین کشور کانادا یکی از مهاجرپذیر ترین کشور های جهان می باشد. در سال هایی که برخی کشورهای جهان درهای مهاجرت خود را به سوی مهاجرن بسته اند، کانادا برای رشد اقتصادی خود و جلوگیری از بالا رفتن میانگین سنی کشور سالانه صد ها هزار مهاجر توانایی که در روند رشد اقتصادی کشور مفید هستند را پذیرش می کند.

از برنامه های مهاجرتی این کشور میتوان به برنامه تخصص کاری، سرمایه گذاری، کارآفرینی، اکسپرس انتری و … اشاره کرد. میتوان گفت معروفترین و پر تقضاترین برنامه مهاجرت به این کشور، برنامه اکسپرس انتری است. کانادا در سال 2015 از این سیستم رونمایی کرد. این برنامه به استان های کانادا کمک می کند که به نسبت نیاز بازار کار خود مهاجران واجد شرایط را کاندید دریافت اقامت دائم کانادا کنند. همچنین در برنامه اکسپرس انتری سرعت پذیرش مهاجران بسیار بیشتر است.

کشور کانادا جدا از بخش مهاجرت، جزوی از برترین کشور های جهان برای تحصیلات است. تحصیل در کانادا کمک شایانی به دانش آموزان و دانشجویان می کند زیرا در این کشور بخش های آموزشی (مدارس،دانشگاها، کالج ها و …) با سیستم های بروز، امنیت فوق العاده و همچنین مدارکی بین المللی در تلاش هستند تا آینده بهتری برای افراد بسازند.

پیمایش به بالا