مهاجزت یه پرتغال - پاسپورت پرتغال - اقامت پرتغال ویزای طلایی پرتغال

فرصت ویژه برای دریافت پاسپورت پرتغال

برای توجه علاقمندان به اقامت و پاسپورت پرتغال

پرتغال کشوری با قدمتی طولانی و دارای ساختمان های قدیمی و تاریخی بسیاری است که اجازه تخریب آنها داده نمی شود. دولت پرتغال از سال ۲۰۱۲ تصمیم به تغییر کاربری و بازسازی این ساختمان ها گرفت و برای جذب سرمایه گذاران از سراسر دنیا، در ازای سرمایه گذاری، اقامت و پاسپورت پرتغال را پیشنهاد داد‌. از آنجا که بخش زیادی از درآمد پرتغال از راه صنعت گردشگری است ساخت هتل برای این پروژه ها، اهمیت یافت.

همانطور که پیش از این به اطلاع دوستان عزیز رسیده، طرح اقامت و پاسپورت پرتغال شامل پروژه های بازسازی ساختمان های قدیمی و تاریخی است. این ساختمان ها، که برخی از آنها به ثبت یونسکو هم رسیده اند، به هتل های ۴ و ۵ ستاره (که بیشتر زیر مجموعه هتل های زنجیره ای بزرگ هستند) و به ندرت به مجموعه های مسکونی تبدیل می گردند. هزینه بازسازی هر ساختمان به تعدادی سهم تقسیم شده و به علاقمندان اقامت و‌پاسپورت پرتغال عرضه می گردد و در ازای مبلغ سرمایه گذاری سند ملکی داده می شود. در این نوع سرمایه گذاری، کل مبلغ پس از شش سال به سرمایه گذار برگشت داده می شود. زمان پایان ساخت و بهره برداری از هر پروژه کمابیش دو سال است.

پورتو، با نام اصلی پورتو کاله، قدیمی ترین شهر و لیسبون پایتخت پرتغال برای شروع اولین پروژه ها در نظر گرفته شد. با توجه به استقبال زیاد علاقمندان به پاسپورت دوم از کشورهای مختلف دنیا، هم بخاطر شهروندی اروپا و هم برای نوع سرمایه گذاری که برگشت تضمینی سرمایه را در پی خواهد داشت، در مدت زمانی به نسبت کوتاه پروژه های قابل بازسازی این دو شهر کامل شدند.

در هفته ای که گذشت آخرین پروژه ساخت هتل در یک شهر پر جمعیت، پیشنهاد شد. از ژانویه ۲۰۲۲ دیگر هیچ پروژه هتل یا آپارتمان مسکونی که در طرح اقامت باشد، در لیسبون و پورتو اجرا نمی گردد. و کار در شهرهای کم‌جمعیت تر ادامه می یابد.

آخرین پروژه از طرح اقامت و پاسپورت پرتغال در شهری پرجمعیت، یک هتل پنج ستاره زیبا با کاربری ورزشی و‌توریستی است که زیرمجموعه هتل های ماریوت خواهد شد‌. این هتل طبق برنامه داده شده در تابستان ۲۰۲۳ به بهره برداری می رسد از اینرو مراحل پیشبرد کار سرمایه گذار و دریافت ویزای طلایی در مدت حدود یک سال باید به انجام برسد.

مبلغ ویژه ۲۸۰ هزار یورو سرمایه گذاری برای نفرات اول،
ضمانت برگشت مبلغ سرمایه گذاری شده،
امکان اقامت دایم و راه اندازی کار در پرتغال پس از دریافت ویزای طلایی،
اقامت رایگان هفت روز سفر سالانه اجباری،
سفر بدون ویزا به تمام کشورهای عضو اتحادیه شینگن،
برخی از مزایای این اقدام است.

اقامت پرتغال

آیا تا بحال به مهاجرت به پرتغال و یا اخذ اقامت پرتغال فکر کردید؟ چقدر با کشور پرتغال آشنایی دارید؟ پاسخ به تمام پرسشهای خود در مورد کشور پرتغال را در این مقاله پیدا کنید. جمعیت این کشور در حدود ۱۱ میلیون نفر و واحد پول آن یورو است.

پرتغال از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است و شیوه حکومتی آن جمهوری پارلمانی است. پرتغال جزء کشورهای توسعه‌یافته به‌شمار می‌آید. معروف ترین صنایع این کشور شامل ماهیگیری، گردشگری، صادرات الوار و … می شود.

این سرزمین غربی‌ترین کشور اروپاست و خاک آن به همراه تنها همسایه خود اسپانیا، شبه‌جزیره ایبری را تشکیل می‌دهد. پرتغال از سوی غرب با اقیانوس اطلس هم مرز است و دو مجمع‌الجزایر آزور و مادیرا واقع در این اقیانوس نیز جزء خاک پرتغال هستند.

دولت پرتغال چند سالی است در برابر سرمایه گذاری های خارجی، اقامت و پس از آن پاسپورت خود را به سرمایه گذاران اهدا می کند. از مزایای سرمایه گذاری در پرتغال میتوان به گرفتن ویزای طلایی پس از ۶ ماه اشاره کرد.

ویزای طلایی

بخشی از مزایای ویزای طلایی پرتغال: کسانی که قصد مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت این کشور را دارند میتوانند در کشور پرتغال با وابستگانشان بدون محدودیت اقامت کنند و در این کشور مشغول به کار شوند، از خدمات تحصیلی و درمانی رایگان استفاده کنند و به تمامی کشور های عضو شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کنند.

همچنین یکی از برترین مزایای مهاجرت به پرتغال و سرمایه گذاری در این کشور دریافت پاسپورت اروپا پس از ۵ سال و همچنین بازگشت مبلغ سرمایه گذاری پس از ۶ سال است. پاسپورت کشور پرتغال یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان هست که با آن افراد میتوانند به کشور های آمریکا، کانادا، چین، برزیل، امارات، کشور های اتحادیه اروپا و … سفر کنند.

از دیگر مزیت های مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال عدم نیز به حضور فیزیکی طولانی مدت (مشابه امریکا و یا کانادا) بخاطر حفظ اقامت پرتغال است. در صورت علاقمندی به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه مهاجرت به پرتغال ما بازدید کنید و یا در صورت داشتن هر سوال با وکیل مهاجرت پرتغال در تماس باشید.

پیمایش به بالا