مهاجرت به امریکا

مهاجرت به امریکا از روش های گوناگونی قابل انجام است. مهاجرت به آمریکا از طریق تخصص یا کار، مهاجرت به امریکا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل، مهاجرت به امریکا از طریق ازدواج و مهاجرت به آمریکا از طریق کار آفرینی، از جمله راه راههایی است که می توانید از طریق آن ها اقامت امریکا را دریافت کنید. در ادامه به شرایط اخذ گرین کارت امریکا بر اساس جدیدترین روشها و قوانین مهاجرتی امریکا پرداخته شده است. برای توضیحات بیشتر در مورد ویژگیهای هر کدام از برنامه‌های مهاجرتی به امریکا موارد زیر را مطالعه نمائید.

مهاجرت به آمریکا از طریق کاری EB3

EB3 مخفف “3 Employment Based” یا ویزای مهاجرت کاری به امریکا به شیوه ۳ می باشد. در این شیوه، کارفرماهای آمریکایی که احتیاج به نیروی کار دارند با مراجعه به اداره کار آمریکا برای اجازه استخدام نیروی کار خارجی درخواست مجوز می کنند و پس از دریافت مجوز امکان استخدام نیروی کار خارجی را پیدا می کنند و به این ترتیب کمبود نیروی کار خود را تامین می کنند. در این شیوه کسانیکه استخدام می شوند بدون نیاز به داشتن مدرک زبان ایلتس یا تافل در صورت داشتن سلامت کامل و عدم داشتن سوپیشینه امکان کار و گرفتن گرین کارت آمریکا را به همراه خانواده خود دارند.

در این شیوه متقاضی نیازی به داشتن مدرک تحصیلی بالا، یا سرمایه گذاری ندارد بلکه داشتن پیشنهاد کاری از سمت یک کارفرمای تایید شده اداره کار و تعهد به کار کردن شرط اصلی این مسیر می باشد. متقاضیانی که توسط اداره کار آمریکا پذیرفته می شوند در نهایت باید تاییدیه سازمان مهاجرت آمریکا را هم بگیرند.

مهاجرت به امریکا
مهاجرت به امریکا

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری EB5

مهاجرت به امریکا از طریق سرمایه‌گذاری EB5 یکی از بهترین و سریع‌ترین برنامه‌های مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. با توجه به محدودیت‌های موجود در روش سرمایه‌گذاری کانادا برای ایرانیان مهاجرت به امریکا از طریق سرمایه‌گذاری به عنوان یک روش بسیار مناسب جایگزین ان برنامه گردیده است. سرعت بالای اخذ اقامت دائم و گیرین کارت امریکا از طریق سرمایه‌گذاری EB5 که تنها ١٢ تا ١٨ ماه طول می‌کشد و نیز کم شرط بودن این روش از مهم‌ترین ویژگیهای این برنامه مهاجرتی می‌باشد که در ادامه به ان پرداخته گردیده است. جهت اخذ اقامت دائم کشور آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری EB5 متقاضی نیاز به نشان دادن 1,000,000$ دارایی که از راه قانونی به دست آماده باشد و تعهد به سرمایه‌گذاری به مبلغ۵۰۰٬۰۰۰$ در یک پروژه عمرانی یا تجاری در یکی از شهرهای امریکا است. این۵۰۰٬۰۰۰$ پس از ۵ سال با سود به سرمایه‌گذار برگردانده می‌شود.

برنامه مهاجرت به امریکا از طریق سرمایه‌گذاری به نسبت سایر برنامه‌های مهاجرتی مانند کانادا کم شرط محسوب می‌گردد ولی نحوه تشکیل پرونده و به‌ویژه چگونگی سرمایه‌گذاری در روش مهاجرت به امریکا از طریق سرمایه‌گذاری نیاز به دقت و تجربه بالائی دارد و مدیریت و همکاری یک تیم باتجربه از وکلا، مدیران سرمایه‌گذاری شرط اصلی موفقیت است.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید بیزینس E2

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید بیزینس سریع‌ترین روش اخذ ویزای اقامت موقت امریکا (قابل تبدیل به گیرین کارت پس از ورود به امریکا) می‌باشد که بر اساس انمتقاضیانی که اقدام به سرمایه‌گذاری ١۵٠ هزار دلاری در آمریکا نمایند اقامت طولانی مدت آمریکا را دریافت می‌کنند. ویزای مهاجرت به آمریکا از طریق خرید بیزینس بسیار سریع بوده و معمولاً در مدت زمان حدود ٢ تا ٣ ماه برای متقاضی اصلی، همسر و تمام فرزندان زیر ٢١ سال صادر می‌شود. ویزای E-2 به راحتی تا زمانی که متقاضی یک بیزینس در آمریکا داشته باشد برای قابل تمدید می‌باشد. پس از ورود به آمریکا از طریق ویزای E-2 متقاضی و تمام همراهان می‌توانند از طریق برنامه‌های EB3 و یا EB5 تقاضای اخذ اقامت دائم و گرین کارت آمریکا را نمایند.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص مهاجرت به امریکا از طریق E2 آن است که ویزای E2 گرین کارت نیست وبه طور مستقیم به اخذ گرین کارت  آمریکا منتهی نمی‌شود. اما این امکان وجود دارد که با سرمایه گذاری در بیزینسهایی که امکان گسترش آن در آینده وجود دارد،سرمایه‌گذار به طور پله‌ای بیزینس خود را گسترش داده و ضمن اثبات توانایی خود برای کسب درآمد و رسانیدن منفعت به اقتصاد آمریکا (مثلاً با ایجاد شغل) از طریق برنامه EB5 نسبت به درخواست گرین کارت اقدام نماید.

مهاجرت به امریکا

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان مهاجرت به آمریکا

آیا در مورد مهاجرت به آمریکا به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

پیمایش به بالا