مهاجرت به پرتغال و دریافت اقامت پرتغال

سریع‌ترین روش اقامت و دریافت پاسپورت اتحادیه اروپا از راه سرمایه گذاری

مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت پرتغال بهترین و سریع‌ترین روش مهاجرت و کسب اقامت دائم و پاسپورت پرتغال از طریق سرمایه گذاری امن و قابل بازگشت در ملک و پروژه های مصوب دولت پرتغال می‌باشد. پرتغال عضو اتحادیه اروپا و شینگن است وکسانی که اقدام به مهاجرت به پرتغال این کشور را کسب نمایند می‌توانند در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به راحتی و بدون ویزا سفر و اقامت داشته باشند. یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در مورد برنامه مهاجرت به پرتغال این است که متقاضی اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری ۲۸۰ یا ۳۵۰ هزار یورویی با سود سالانه ۳ تا ۵ درصدی می‌نماید. در قبال این سرمایه گذاری در پروژه‌های مصوب دولتی ساخت املاک, متقاضی سند رسمی مالکیت پرتغالی دریافت می‌نماید که که بهترین ضمانت بازگشت سرمایه میباشد.

معرفی برنامه مهاجرت به پرتغال

برنامه مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم اروپا و پاسپورت ان از طریق اقامت پرتغال به دلیل سهولت و جذابیت طرفداران زیادی بین سرمایه‌گذارانی که خواهان آزادی تردد بین کشورها هستند پیدا کرده است. مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت اروپا از طریق اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری (اقامت طلایی پرتغال) با سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری قابل‌برگشت و تضمین شده 280 هزار یورویی به همراه سود در در پروژه‌های املاک امکان پذیر است. اقامت دائم پرتغال پس از ۵ سال به پاسپورت پرتغال تبدیل می‌گردد و تنها شرط تبدیل اقامت دارم به پاسپورت حضور فیزیکی در پرتغال به مدت ۲ هفته در مدت هر ۲ سال است.

با داشتن پاسپورت پرتغال امکان کار, زندگی و تحصیل در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند فرانسه, اسپانیا و آلمان …. امکان‌پذیر است.

مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال
مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال

مزایای مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت پرتغال

مزایای مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت پرتغال​ به شرح زیر است:

  1. یکی از سریع ترین روش های کسب اقامت دائم و پاسپورت اروپا همراه با بازگشت سرمایه با سود.
  2. اخذ اقامت پرتغال در مدت ۶ ماه و بدون نیاز به اقامت طولانی مدت در پرتغال.
  3. این برنامه تنها برنامه اخذ اقامت اروپا است که تنها با حضور فیزیکی یک هفته در سال و تنها بعد از 5 سال می تواند به دریافت اقامت دائم و شهروندی این کشور منجر شود.
  4. بعد از گذشت ۵ سال و با شرط حضور ۲ هفته ای در هر ۲ سال در پرتغال میتوانید برای اخذ اقامت دائم و همچنین شهروندی و کسب پاسپورت پرتغال اقدام نمایید. کشور پرتغال تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسد.
  5. با سرمایه گذاری متقاضی اصلی، همسر و فرزندان وابسته تا هر سنی که باشند، می توانند اقامت این کشور را کسب نمایند.
  6. از طریق اخذ اقامت این کشور می توانید بدون نیاز به ویزا به تمام کشور های حوزه شنگن آزادانه سفر و بدون محدودیت در کشور پرتغال زندگی، کار و تحصیل کنید.

حداقل زمان لازم برای حضور در پرتغال

یکی از بهترین ویژگی‌های برنامه مهاجرت به پرتغال این است که علاوه بر اخذ سریع ویزای طلایی در مدت ۶ ماه, میتوان بعد از ۵ سال برای شهروندی و اخذ پاسپورت پرتغال اقدام کرد. قابل ذکراست که برای اخذ و به‌دست آوردن اقامت دائم و یا شهروندی پرتغال نیازی به حضور فیزیکی دائم در این کشور نیست. در واقع متقاضی اصلی و خانواده متقاضی تنها کافی است که هر دو سال تنها دو هفته در پرتغال بمانند. این برنامه برای متقاضیانی که در حال حاضر نمی‌خواهند و یانمی‌توانند کشور خود را فعلاً ترک نمایند و صرفاً به دنبال داشتن کارت اقامت در کشوری اروپایی هستند، امروزه بهترین انتخاب آنان می‌باشد.

برنامه اخذ اقامت پرتغال از اکتبر ۲۰۱۲ آغاز شده است. این برنامه به منظور فراهم کردن فرصت برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای کسب و کار و زندگی در پرتغال نظر گرفته شده است. سرمایه گذاران در ازای دریافت اقامت ۵ ساله (از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و یا توسعه اقتصادی)، فرصت داده می‌شود تا بدون ویزا و آزادانه بتوانند به مناطق شنگن سفر کرده و یا به تحصیل، زندگی و یا کار بپردازند. اگر شما تمایل به دریافت اقامت پرتغال را دارید، ما می‌توانیم شما را در این راستا و برای دریافت اقامت پرتغال راهنمایی کنیم.

مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال
مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال

مراحل اخذ اقامت پرتغال

مراحل اخذ اقامت پرتغال به شرح زیر است:

  1. انتخاب یک گزینه سرمایه گذاری – کانادا اکسپرت به کمک وکلای پرتغالی خود اینکار را برای شما انجام میدهد.
  2. حضور در سفارت پرتغال در تهران و تکمیل فرمهای مربوطه – همکاران ما شما را همراهی خواهند نمود.
  3. افتتاح یک حساب بانکی در پرتغال و انتقال مبلغ سرمایه گذاری به این حساب.
  4. انجام سرمایه گذاری از طریق حساب بانکی در پرتغال و حفظ آن به مدت حداقل ۵ سال.
  5. پرداخت هزینه‌های دولتی پرونده، حضور در اداره مهاجرت پرتغال جهت انجام پروسه بیومتریک و ارسال درخواست و مدارک تکمیلی.
  6. دریافت کارتهای اقامت پرتغال در ایران

خدمات سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت​

سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت با همکاری وکلای مهاجرت به پرتغال و تجربیات موفق بسیاری در زمینه اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری دارد. ما با سالها تجربه در اخذ اقامت و مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری آماده بررسی و ارزیابی پرونده مهاجرتی شما و ارئه بهترین پیشنهاد و همراهی شما تا زمان اخذ اقامت پرتغال هستیم.

اگر قصد مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری را دارید، اولین گام تکمیل فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت می‌باشد تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان مهاجرت به پرتغال

آیا در مورد مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

پیمایش به بالا