مهاجزت یه پرتغال - پاسپورت پرتغال - اقامت پرتغال

آشنایی با شهر پورتو

اخبار مهاجرت به پرتغال / پاسپورت پرتغال

پورتو، یکی از زیباترین شهرهای اروپا در کنار اقیانوس اطلس قرار گرفته است و در تمامی فصل های سال گردشگران بسیاری را جذب دیدنی های خود می کند. در کنار منظره های چشم نواز، پورتو دارای ساختمان های چند صد ساله است که بخشی از میراث ملی پرتغال هستند و در سازمان میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده اند.

این شهر مرکز مهم ترین ساختمان های تجاری پرتغال است و به لطف درآمد های بدست آمده از گردگشری، صادرات محصولات کشاورزی، دریایی و … سطح رفاه خوبی برای مردم خود فراهم کرده است. میانگین در آمد شهروندان این شهر ۲۷ در سال است و همچنین نرخ تورم در این استان بسیار پایین میباشد.

یکی از خاص ترین دیدنی های پورتو موزه هنر موسیقی است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. معمار این موزه “Rem Koolhaas” نام دارد. پس از اتمام ساخت موزه هنر موسیقی معمار این ساختمان توانست تمجید بسیاری از معماران و هنرمندان جهان را بدست آورد.

ساختمان این موزه دارای ۹ طبقه است که شامل دکور های هنری، وسایل متعلق به تاریخ موسیقی و هنرمندان پرتغال و چندین سالن برای اجرای کنسرت و همایش می شود.

کلیسای کلگریوس یکی دیگر از بنا های دیدنی پورتو است. برج این کلیسا از نماد های مشهور پورتو میباشد که از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده است.

ساخت این بنای زیبا در سال ۱۷۵۰ به اتمام رسیده است و معمار آن معمار مشهور پرتغال Clérigos Tower بوده است.

اقامت پرتغال

آیا تا بحال به مهاجرت به پرتغال و یا اخذ اقامت پرتغال فکر کردید؟ چقدر با کشور پرتغال آشنایی دارید؟ پاسخ به تمام پرسشهای خود در مورد کشور پرتغال را در این مقاله پیدا کنید. جمعیت این کشور در حدود ۱۱ میلیون نفر و واحد پول آن یورو است.

پرتغال از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است و شیوه حکومتی آن جمهوری پارلمانی است. پرتغال جزء کشورهای توسعه‌یافته به‌شمار می‌آید. معروف ترین صنایع این کشور شامل ماهیگیری، گردشگری، صادرات الوار و … می شود.

این سرزمین غربی‌ترین کشور اروپاست و خاک آن به همراه تنها همسایه خود اسپانیا، شبه‌جزیره ایبری را تشکیل می‌دهد. پرتغال از سوی غرب با اقیانوس اطلس هم مرز است و دو مجمع‌الجزایر آزور و مادیرا واقع در این اقیانوس نیز جزء خاک پرتغال هستند.

دولت پرتغال چند سالی است در برابر سرمایه گذاری های خارجی، اقامت و پس از آن پاسپورت خود را به سرمایه گذاران اهدا می کند. از مزایای سرمایه گذاری در پرتغال میتوان به گرفتن ویزای طلایی پس از ۶ ماه اشاره کرد.

ویزای طلایی

بخشی از مزایای ویزای طلایی پرتغال: کسانی که قصد مهاجرت به پرتغال و اخذ اقامت این کشور را دارند میتوانند در کشور پرتغال با وابستگانشان بدون محدودیت اقامت کنند و در این کشور مشغول به کار شوند، از خدمات تحصیلی و درمانی رایگان استفاده کنند و به تمامی کشور های عضو شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کنند.

همچنین یکی از برترین مزایای مهاجرت به پرتغال و سرمایه گذاری در این کشور دریافت پاسپورت اروپا پس از ۵ سال و همچنین بازگشت مبلغ سرمایه گذاری پس از ۶ سال است. پاسپورت کشور پرتغال یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان هست که با آن افراد میتوانند به کشور های آمریکا، کانادا، چین، برزیل، امارات، کشور های اتحادیه اروپا و … سفر کنند.

از دیگر مزیت های مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال عدم نیز به حضور فیزیکی طولانی مدت (مشابه امریکا و یا کانادا) بخاطر حفظ اقامت پرتغال است. در صورت علاقمندی به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه مهاجرت به پرتغال ما بازدید کنید و یا در صورت داشتن هر سوال با وکیل مهاجرت پرتغال در تماس باشید.

پیمایش به بالا