اخذ پاسپورت سنت لوسیا در ۶ ماه

اقامت سنت لوسیا

پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) و اخذ اقامت سنت لوسیا به شما امکان سفر بدون ویزا به ۱۳۰ کشور دنیا و باز کردن حساب بانکی در اتحادیه اروپا، شینگن و انگلستان را میدهد. پاسپورت قدرتمند سنت لوسیا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و کل پروسه اخذ پاسپورت دوم از طریق سنت لوسیا ۶ ماهه است. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) سریعترین و آسانترین روش مهاجرت است. اگر به دنبال مهاجرت و کسب یک پاسپورت معتبر در سریعترین زمان ممکن می باشید دومینیکا در حال حاضر سریعترین و آسانترین روش مهاجرت کسب اقامت و پاسپورت دوم را بدون شرط حضور در این کشور را دارد.

اخذ اقامت و پاسپورت سنت لوسیا

کسب پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) و اقامت دائم سنت لوسیا دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت سنت لوسیا و نداشتن شرایط پیچیده مانند دانستن زبان و سوابق مدیریتی می باشد. خارج از مزیتهای کشور سنت لوسیا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که سنت لوسیا از معدود کشورهایی هست که برای اعطا تابعیت و پاسپورت دوم (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد.

شما با داشتن پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) به عنوان یک شهروند جدید، مجبور به زندگی در سنت لوسیا نیستید ولی مانند هر شهروند دیگری این حق را دارید که در آنجا زندگی کنید. همچنین این کشور در سال 2020 برنامه ای جدید برای علاقمندان به پاسپورت خود معرفی کرده است. در این برنامه درخواست کنندگان میتوانند با سرمایه گذاری در خرید سویت یا ویلاهایی یک تا سه خوابه در یکی از بهترین مکان های کشور, پاسپورت سنت لوسیا را دریافت کنند.

اخذ اقامت و پاسپورت سنت لوسیا
پاسپورت سنت لوسیا - اقامت سنت لوسیا

مزایای اقامت و پاسپورت سنت لوسیا

مزایای کسب اقامت و پاسپورت سنت لوسیا به شرح زیر است:

  1. سریع ترین روش مهاجرت و کسب پاسپورت سنت لوسیا اخذ پاسپورت دوم در مدت ۶ ماه .
  2. پاسپورت قدرتمند سنت لوسیا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد.
  3. شرایط  آسان کسب پاسپورت سنت لوسیا .
  4. امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۳۰ کشور جهان از جمله تمامی کشور های اتحادیه اروپا, روسیه, چین, امارات, انگلستان.
  5. بدون نیاز به مدرک زبان و سابقه کار.
  6. بدون نیاز به حضور مستقیم تا زمان دریافت پاسپورت سنت لوسیا .
  7. امکان کار و تحصیل در کل اتحادیه اروپا با پاسپورت دوم

 

شرایط لازم برای اخذ اقامت و پاسپورت سنت لوسیا

شرایط لازم برای اخذ اقامت و پاسپورت سنت لوسیا به شرح زیر است:

  1. متقاضی اصلی باید بالای ۲۱ سال باشد.
  2. فرزندان درخواست کننده باید زیر ۲۸سال و مجرد باشند.
  3. امکان درخواست والدین بالای ۵۵ سال.
  4. متقاضی نباید هیچ‌گونه سابقه ارتکاب جرم داشته باشد.
  5. تقاضی باید یکسری معاینات پزشکی انجام دهد.
  6. بدون داشتن ویزای ردی در آخرین درخواست ویزای اروپا.
پاسپورت سنت لوسیا - اقامت سنت لوسیا

هزینه پاسپورت سنت لوسیا

جدول زیر هزینه های مربوط به اخذ شهروندی و پاسپورت سنت لوسیا میباشد که توسط دولت گرانادا اخذ میگردد. لازم به ذکر است که به مبالغ فوق هزینه های دولتی مانند تایید فرم متقاضی ، پروسه چک امنیتی ، صدور شناسنامه ، صدور پاسپورت نیز به تناسب سن و تعداد افراد خانواده اضافه میگردد. برای اطلاع از رقم دقیق میتوانید با ما در تماس باشید.

کمک بلاعوض به دولت
۱۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا – فرد مجرد
165,000 دلار آمریکا – متقاضی اصلی و همسر
190,000 دلار آمریکا – خانواده چهار نفره

پاسخ به پرسشهای رایج برنامه اخذ پاسپورت سنت لوسیا

یکی از دلایل اصلی اخذ پاسپورت دوم امکان زندگی سفر بدون نیاز به ویزا و ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی بدون وابستگی به کشوری خاص است. پاسپورت دوم و اخذ پاسپورت سنت لوسیا یک گام بسیار بزرگ جهت حذف محدودیت‌ها و یک برنامه بسیار عالی برای مواقع اضطراری محسوب می‌گردد.

دلیل اصلی دیگر برای گرفتن پاسپورت سنت لوسیا و یا پاسپورت دوم این است که امکان سفر بین المللی را بسیار آسان‌تر می‌کند. حتی اگر شما یک فعال تجاری ثروتمند و قابل اعتماد و یا یک مسئول مهم دولتی هستید، با یک پاسپورت ضعیف، برای انجام سفرهای بین المللی و یا افتتاح حساب بانکی در یک کشور خارجی محدودیت‌های زیادی دارید. سفر با پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) این امکان را می‌دهد که فرد از بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان بدون نیاز به ویزا بازدید کند.

به عنوان مثال اگر شخصی بخواهد در یک ملاقات کاری در اروپا حضور یابد، به تعطیلات در کشور سوئیس برود، فرزندش را که در انگلستان تحصیل می‌کند را ملاقات کند و یا به یک بیمارستان در فرانسه برود با داشتن پاسپورت سنت لوسیا امکان سفر بدون زحمت و سریع به اکثر کشورهای جهان از جمله کل اتحادیه اروپا و منطقه شنگن اروپا را فراهم می‌باشد. حتی وقتی قصد بازدید از کشوری دارید که شهروندان سنت لوسیا را ملزم می‌نماید که ابتدا ویزای توریستی بگیرند، دارندگان پاسپورت سنت لوسیا در مقایسه با مردم سایر کشورها از موقعیت بسیار بهتری برخوردار هستند و با سختگیری‌های کمتری مواجه می‌شوند و معمولاً خیلی راحت و سریع ویزا کشورهایی مانند کانادا، آمریکا یا استرالیا را به‌دست می‌آورند. همچنین با پاسپورت یک کشور مشترک المنافع مثل سنت لوسیا امکان به دست آوردن ویزای تجاری و یا مجوز اقامت در دیگر کشورهای مشترک المنافع مانند کانادا و یا استرالیا و کانادا آسانتر است.

برای بدست آوردن پاسپورت دوم (پاسپورت سنت لوسیا ) از طریق سرمایه گذاری، هیچ نیازی به اقامت در این کشور وجود ندارد و متقاضیان حتی یک بار هم لازم نیست از سنت لوسیا بازدید کنند. حتی پس از اخذ پاسپورت و ملیت دومینیکا، هیچ اجباری برای رفتن به این کشور به منظور حفظ تابعیت وجود ندارد و امکان تمدید پاسپورت سنت لوسیا به صورت غیر مشروط برای تمام شهروندان همیشه وجود دارد. هرچند دومینیکا یک کشور فوق العاده است و شهروندان جدید تشویق می شوند تا از این کشور بازدید کنند و بامکان کار، زندگی و تحصیل در این کشور را مد نظر داشته باشند.

درخواست اخذ پاسپورت سنت لوسیا (پاسپورت دوم) میتواند شامل کلیه اعضای خانواده و افراد وابسته به متقاضی اصلی مهاجرت به سنت لوسیا باشد. حداکثر سن برای فرزندان وابسته ۲۸ سال بوده و حداقل سن برای والدین وابسته و یا پدربزرگ و مادربزرگ وابسته به ۵۵ سال کاهش یافته است. بر اساس قوانین برنامه ی مهاجرت به دومینیکا، یک فرد وابسته ی باید واجد شرایط زیر باشد:

  1. همسر متقاضی اصلی و فرزندان فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که کمتر از ۱۸ سال سن دارد فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که بطور کامل توسط والدینش حمایت می شود وبین ۱۸ تا ۲۸ سال سن دارد و از سن ۱۸ سالگی در حال تحصیل میباشد.
  2. دختر مجرد متقاضی اصلی که با والدینش زندگی می کند و کمتر از ۲۸ سال سن دارد فرزند متقاضی اصلی و یا همسرش که کاملا توسط والدینش حمایت ملی می شود که بالای ۱۸ سال سن دارد و دارای معلولیت میباشد.
  3. والدین و یا پدربزگ و مادر بزرگ متقاضی اصلی و یا همسرش که با متقاضی اصلی زندگی می کنند و بالای ۵۵ سال سن دارند.

دارندگان پاسپورت سنت لوسیا می توانند پاسپورت دوم خود را به عنوان یک سند محرمانه نگه دارند و کشور فعلی به هیچ عنوان از داشتن پاسپورت دوم شما مطلع نمیگردد و دولت سنت لوسیا هرگز فردی را مجبور به باطل کردن تابعیت فعلی نمیکند هیچ زمان با دولت های خارجی تبادل اطلاعات ندارد. دولت دومینیکا حتی به افراد این اجازه را می دهد که پس از یک سال از اخذ شهروندی بصورت قانونی نام خانوادگی خود را تغییر دهند.

پاسپورت دوم از روش‌های مختلفی قابل اخذ است، و در این میان گروهی ترجیح می‌دهند تا پاسپورت دوم خود را پس از گذراندن چند سال از طریق اقامت در کشور دیگری به‌دست آورند اما گروه بسیاری هستند که علاقه‌مند هستند تا پاسپورت دوم خود را تنها طی چند ماه به‌دست آورند تا امکان سفر بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی و… و نیز افتتاح حساب بانکی در کشورهای مختلف را داشته باشند.

تصور نمایید که پاسپورتی در اختیاردارید که می‌توانید با ان به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. اگر به هر دلیلی قصد مسافرت به کشورهای حوزه شینگن را داشته باشید، با خرید پاسپورت دوم می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد: سنت لوسیا ، مونته نگرو، قبرس، ترکیه و بلغارستان که اقدام به ارائه برنامه‌های اعطای پاسپورت دوم و شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری و کمک بلاعوض به دولت نموده‌اند.

و در این میان سنت لوسیا بهترین برنامه اخذ پاسپورت دوم را دارد و دلیل ان این است که پاسپورت قدرتمند دومینیکا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و در ضمن ارزان‌ترین راه قانونی دریافت پاسپورت دوم و شهروندی دوم بدون شرط حضور فیزیکی و اقامت است. عدم نیاز به حضور فیزیکی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخذ سریع پاسپورت دوم است چون اکثر کشورها متقاضیان را مجبور به حضور چندین ماهه در آن کشور می‌نمایند تا ابتدا واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوند، و سپس پس از چند سال قادر به دریافت شهروندی و پاسپورت دوم گردند. فارغ از این‌که می‌خواهید شهروند چه کشوری شوید، باید درباره این شرط و امکان ان برای خود فکر کنید.

پاسپورت دوم که نشان دهنده دو ملیتی بودن فرد است دارای مزیت‌های بیشماری است که در این قسمت به مرور روش‌های کسب پاسپورت دوم می‌پردازیم. پاسپورت دوم به این معنی است که فرد همزمان شهروند دو کشور می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای پاسپورت دوم امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورهای دنیا می‌باشد. داشتن پاسپورت دوم مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال داشتن پاسپورت دوم امکان مسافرت‌های بین المللی را برای افراد بسیار آسان می‌کند. مثلاً شهروندان ایرانی که دارای پاسپورت سنت لوسیا می‌باشد، برای ورود به اتحادیه اروپا و شینگن نیازی به ویزا ندارند و می‌توانند مستقیماً به این کشورهار به آسانی و سهولت سفر نمایند.از جمله سایر مزیتهای داشتن پاسپورت دوم می‌توان به امکان باز کردن حساب بانکی در کشورهای مهم اروپایی مثل انگلستان اشاره کرد که مبادلات تجاری را برای ایرانیان بسیار ساده می‌کند.

برای بدست آوردن پاسپورت دوم (پاسپورت سنت لوسیا ) از طریق سرمایه گذاری، هیچ نیازی به اقامت در این کشور وجود ندارد و متقاضیان حتی یک بار هم لازم نیست از سنت لوسیا بازدید کنند. حتی پس از اخذ پاسپورت و ملیت سنت لوسیا ، هیچ اجباری برای رفتن به این کشور به منظور حفظ تابعیت وجود ندارد و امکان تمدید پاسپورت دومینیکا به صورت غیر مشروط برای تمام شهروندان همیشه وجود دارد. هرچند سنت لوسیا یک کشور فوق العاده است و شهروندان جدید تشویق می شوند تا از این کشور بازدید کنند و بامکان کار، زندگی و تحصیل در این کشور را مد نظر داشته باشند.

پاسپورت سنت لوسیا دارای اعتبار ده سال بوده که می توان آن را به صورت مادام العمر تمدید نمود. تابعیت سنت لوسیا تحت هیچ شرایطی قابل ابطال نیست. پاسپورت سنت لوسیا که برای کودکان زیر ۱۶ سال، ۵ سال اعتبار دارد. پاسپورت سنت لوسیا که در حال تمام شدن است را میتوان با پرداخت مبلغی اندک در هر کدام از کنسولگری ها، سفارت ها، دفتر کمیسیون عالی در سراسر دنیا و یا اداره گذرنامه دومینیکا عوض کرد. در ضمن نیازی به داشتن آدرس سنت لوسیا برای تمدید پاسپورت دوم نیست و می توانید از آدرس محل اقامت خود در هرجای دنیا بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

خدمات سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت​

سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت با همکاری نمایندگان رسمی دولت سنت لوسیا تجربیات موفق بسیاری در زمینه اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری دارد. ما با سالها تجربه در اخذ اقامت و مهاجرت به سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری آماده بررسی و ارزیابی پرونده مهاجرتی شما و ارئه بهترین پیشنهاد و همراهی شما تا زمان اخذ اقامت دومینیکا هستیم.

اگر قصد مهاجرت به سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری را دارید، اولین گام تکمیل فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت می‌باشد تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

اقامت دومینیکا-پاسپورت دومینیکا

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان اقامت سنت لوسیا

آیا در مورد اخذ پاسپورت سنت لوسیا به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ ۰۰۱۶۴۷۷۷۴۳۶۱۲

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

پیمایش به بالا