کار در کانادا کشور کانادا - اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - مهاجرت کانادا

افزایش تقاضا در برخی از شغل‌ها در استان نیوبرانزویک

کار در کانادا

بیماری کرونا, در دو ساله گذشته تاثیر منفی بر روی مشاغل در کانادا گذاشته است. بسیاری از مشاغل به دلیل این بیماری, مجبور به کاهش ساعت کاری خود شده اند.

با این حال براساس تحقیقات جدید دولت, بسیاری از شغل‌ها توانسته‌اند با وجود کرونا رشد قابل توجه‌ای کنند.

این تحقیقات نشان می‌دهند, که در استان نیوبرانزویک تقاضا برای مشاغلی مانند, مدیران شبکه و سیستم های اطلاعاتی, علوم طبیعی و کاربردی, مراقبت های بهداشتی و وکالت افزایش چشم‌گیری داشته است.

یکی دیگر ازشغل هایی که افزایش تقاضای چشم گیری در بازار کار کانادا داشته, حسابداری است. از دلایل افزایش تقاضا در این شغل, امکان دور کاری و نیاز بسیاری از شغل ها به حسابدار بوده است.

طبق آخرین گزارشات دولت, میانگین دستمزد ساعتی در این استان کمی بیشتر از 16 دلار است.

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا در شمال قاره آمریکا قرار دارد. این کشور دارای ۱۰ استان می باشد, که هر یک از استان های آن از شرایط اقلیمی متفاوتی برخوردار هستند.

بر اساس آخرین سرشماری, جمعیت کانادا در حدود ۳۷ میلیون نفر بوده است.

امروزه مهاجران برای دریافت اقامت کانادا باید از یکی از روش های مهاجرتی مورد تایید وزارت مهاجرتی و شهروندی کانادا اقدام به دریافت ویزای این کشور کنند. یکی از معروف‌ترین سیستم های مهاجرتی این کشور اکسپرس انتری نام دارد.

برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری از سال ۲۰۱۵ با هدف رفع نیازهای مهاجرتی کانادا راه اندازی شد و تا امروز تعداد بسیار زیادی از مهاجران توانسته‌اند اقامت کانادا را دریافت کنند.

پیمایش به بالا