مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

اخذ اقامت کانادا، روش های مهاجرت به کانادا، شرایط اخذ اقامت دائم کانادا بر اساس قوانین روز، تابعیت و پاسپورت کانادا در این قسمت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت. سوالاتی مانند اخذ اقامت کانادا از چه روشی امکان پذیر است؟ اخذ اقامت دائم کانادا با هزینه کم از چه روشی امکان پذیر است؟ چگونه اقامت کانادا را سریعا بگیریم؟ چه مدارکی جهت اخذ اقامت دائم کانادا مورد نیاز است؟ مدت زمان دریافت اقامت دائم کانادا چه میزان است؟ پروسه و مراحل دریافت اقامت کشور چیست؟ شرایط و مراحل اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری چیست؟ در ادامه با سوالات فوق پاسخ داده خواهد شد.

مهاجرت به کانادا و بررسی روشهای اقامت کانادا و قوانین آن

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا در سال های اخیر شتاب بسیاری گرفته است . مهاجرت به کانادا از طریق کاری، مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری از پرطرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر میباشند. برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان به توجه به شرایط، یکی از آنها را انتخاب مینمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی کانادا، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا را تضمین مینماید. قوانین مهاجرتی کانادا به علت افزایش روز افزون تقاضای اقامت کانادا در حال تغییر بوده و آگاهی از آخرین قوانین می‌تواند کمک بزرگی به پرونده متقاضیان داشته باشد. برخی پرونده‌های اقامت کانادا می‌توانند طی چند هفته و برخی طی چند ماه به جواب برسند.

کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت زیادی برای مهاجرت به این کشور از روش های گوناگون اقدام می کنند. اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری روش های اصلی مهاجرت به این کشور هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این سه روش محدود نمی شود. کیفیت بالای زندگی در کانادا و سطح بالای رفاه اجتماعی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به کانادا است. در ادامه اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کانادا ارائه شده است.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

بی تردید کانادا یکی از کشور هایی است که افراد بسیاری آرزوی اخذ اقامت دائم آن را دارند. از جمله دلایلی که موجب ان شده که این کشور مقصد مورد علاقه مهاجرین گردد، اقتصادی قوی، سیستم پیشرفته سلامت و درمان، سیستم آموزشی پیشرفته و مهاجر پذیر بودن کانادا میباشد. در کانادا پتانسیل و فرصت های کاری زیادی برای متخصصین حرفه ای و کارآفرینان وجود دارد. کانادا یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان است و همچنین استاندارد هیا زندگی در آن بسیار بالا می باشد. نکته مهم دیگر نرخ تورم در کانادا است که همیشه با توجه به اقتصاد عالی کشور, پایین است. کانادا سعی کرده است هر ساله درآمد خود را افزایش دهد و به همین دلیل هر روزه شاهد رشد و توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری در کانادا هستیم. یکی از موارد مهمی که بیش از همه موجب توجه افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا گردیده است، سیستم آموزشی پیشرفته کانادا است. مدارس, دانشگاه ها و کالج های کانادا از درجه علمی بالایی در سطح بین المللی بر خوردار می باشند. در ادامه با شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا آشنا میگردید.

راه های مهاجرت به کانادا

روشهای مهاجرت به کانادا را می توان به چندین دسته اصلی تقسیم کرد. افراد معمولا به دنبال آسان ترین و راحت ترین راه اخذ اقامت کانادا هستند؛ برای رسیدن به آن باید روش های مهاجرت به کانادا را بشناسید و با توجه به شرایط خود متناسب ترین روش را انتخاب نمائید. از معروف ترین روش های مهاجرتی این کشور میتوان به  مهاجرت به کانادا از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ویزای اسپانسرشیپ و ویزای مولتی کانادا اشاره کرد. قوانین اقامت کانادا در هر کدام از این گروه ها متفاوت است. شما برای انتخاب مناسبترین روش مهاجرتی باید اصول این روش ها را بدانید و سپس با توجه به شرایط خود مناسبترین روش را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به بررسی این روشهای مهاجرتی خواهیم پرداخت.

شرایط اخذ اقامت کانادا

برای اخذ اقامت کانادا افراد باید شرایط خاصی داشته باشند. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی میگردد، برخی از این شرایط معرفی خواهند شد. از مهم ترین عواملی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به مدرک تحصیلی، سن، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره نمود. برخی از این عوامل در بعضی از روش ها مهمتر و در برخی دیگر کمتر اهمیت دارند. به عنوان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا سن شما بسیار مهم است، به این صورت که هر چه از زمان دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بیشتری برای دریافت اقامت کانادا خواهید داشت؛ در حالی که سن در روش مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا اهمیت کمتری دارد. مثال دیگر اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به سرمایه ای بیشتر از تحصیل در کانادا نیاز خواهید داشت.

مهاجرت به کانادا - اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری

اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان دارید، شانس خود را در یکی از برنامه‌های مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر امتحان کنید. مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری منوط به کسب امتیازات کافی از نظر سن, تحصیلات, سابقه کاری و زبان و امتیازات همسر می‌باشد. در برنامه‌ی مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر فدرال وزارت شهروندی و مهاجرت کانادا تقاضاهای اقامت کانادا را از طریق سیستم اکسپرس انتری پردازش می‌کند.

برای آشنایی با برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص (اکسپرس انتری) و نیز شرایط لازم برای اقدام بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا
اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری و استانی

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران و سرمایه گذاران است. دولت‌های استانی و فدرال کانادا برنامه‌های متعددی دارند که می‌توانید از طریق آنها اقامت کانادا را دریافت کنید. کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرت سرمایه گذاری، تجاری و کارآفرینی قصد دارد صاحبان سرمایه را که توانایی کمک به اقتصاد کانادا دارند را به این کشور جذب نماید. عموماً در این روش متقاضی مهاجرت به کانادا نیاز به داشتن مدرک بالای زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد.

برای آشنایی با برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و نیز شرایط لازم برای اقدام بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا از راه تحصیل یکی از روش های دریافت اقامت کانادا بوده و هر ساله افراد زیادی از ایران برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها و یا مدارس کانادا از این روش اقدام به مهاجرت می نمایند. مهاجرت تحصیلی به کانادا (دانشجویی و دانش آموزی), یکی از روش‌های دریافت ویزای کانادا است. امکان گرفتن ویزای تحصیلی کانادا از مرحله دبستان، دبیرستان، کالج، و دانشگاه وجود دارد. ولی هر مرحله تابع شرایطی است. مهاجرت تحصیلی پس از گرفتن پذیرش از مرکز آموزشی نیازمند دریافت ویزای تحصیلی است. مهم ترین موضوع در این برنامه بررسی دقیق وضعیت مالی برای تامین هزینه های آموزشی و زندگی در کانادا است.
ادامه تحصیل در کانادا در مقایسه با بسیاری از کشور های جهان ارزان تر بوده و گذشته از آن دانشگاه های کانادا به نسبت از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند.

اگر تصمیم به مهاجرت تحصیلی به کانادا و دریافت ویزای تحصیلی و یا دانش آموزی کانادا گرفته‌اید، شرایط تحصیل در کانادا و مدارک و قوانین کسب ویزای تحصیلی کانادا در ادامه به صورت کامل بررسی شده است.

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا
اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ویزای مولتی کانادا

نخستین گام برای ورود به کانادا به هر انگیزه خواه توریستی و یا دیدار از بستگان، دریافت ویزای کانادا میباشد. ویزای کانادا با عناوینی مانند ویزای مولتیپل کانادا، ویزای مولتی کانادا، و یا ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته میشود. ویزای مولتیپل کانادا از نوع اقامت موقت بوده و دارنده ان میتواند در هر بار ورود به کانادا تا حداکثر ۶ ماه در این کشور حضور پیوسته داشته باشد.

اگر تصمیم به اخذ ویزای مولتی کانادا گرفته‌اید، شرایط لازم و مدارک و قوانین اخذ ویزای کانادا در ادامه به صورت کامل بررسی شده است.

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

اگر شما دارای اقامت دائم کانادا و یا سیتیزن کانادا بوده و سن شما بالای ۱۸ سال است می‌توانید همسر پدر و یا مادر خود را اسپانسر نمایید و آنها هم اقامت کانادا را به‌دست آورند. به عنوان مثال در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج شما به عنوان اسپانسر کننده و همسرتان به عنوان اسپانسر شونده می‌بایست در هنگام ارسال مدارک به اداره مهاجرت کانادا باید مقیم (دارای کارت PR کانادا) و یا شهروند (دارای پاسپورت کانادا) کانادا باشید. همچنین شما به مدت ۳ سال از زمان ورود به کانادا، متعهد به پرداخت کلیه هزینه‌های فرد اسپانسر شده خواهید بود.

اگر تصمیم به اخذ اقامت کانادا برای همسر و یا اقوام درجه اول خود را دارید، در ادامه شرایط لازم و مدارک و قوانین اخذ اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ به صورت کامل بررسی شده است.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

حفظ اقامت کانادا

پس از مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا، برای حفظ آن، فرد دارنده کارت اقامت دائم کانادا باید مدت مشخصی در کشور کانادا حضور فیزیکی داشته باشد تا بتواند پس از ان کارت اقامت دائم کانادای خود را تمدید کند. این قانون تنها یک استثنا دارد و ان اینکه اگر فرد در در یک شرکت کانادایی در خارج از کشور کاناد مشغول به کار باشد و یا برای دولت کانادا در خارج از کانادا کار کند، شامل این قانون نمیگردد و می‌تواند کارت اقامت دائم کانادا را تمدید کند. برای دریافت اخبار مهاجرت کانادا و اقامت کانادا وب سایت رسمی مهاجرت کانادا را مطالعه کنید.

اقامت کانادا به چه معناست؟

هنگامی که فرد، اقامت دائم کانادا را اخذ نمود به این معنی است که تقریبا از تمامی حقوق شهروندی کانادا برخوردار شده است. به عنوان مثال، می تواند وام دانشجویی و یا وام خرید خانه استفاده کند، و همچنین فرزندتان خود در مدارس کانادا به ثبت نام کند، و از بیمه‌های درمانی کشور کانادا استفاده کند ولی باید توجه داشت حفظ اقامت دائم کانادا مستلزم حضور فیزیکی به مدت مشخصی است. در غیر اینصورت اقامت دائم کانادا باطل شده و دیگر امکان ورود به کانادا وجود ندارد.

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

با ما بهترین روشها را برای مهاجرت کانادا تجربه نمائید

بهترین راه های مهاجرت کانادا

مهاجرت کانادا از طریق تخصص

دریافت اقامت کانادا برای افراد دارای تخصص و مهارت کاری در رشته خود. از ویژگیهای این روش میتوان به هزینه مناسب دریافت اقامت ، نیازمند مدرک زبان آیلتس و دریافت اقامت دائم کانادا اشاره نمود.

مهاجرت کانادا از طریق تحصیلی

یکی از راههای کسب ویزای کانادا با امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر. از ویژگیهای این روش میتوان به هزینه های تحصیل منطقی، امکان دریافت اقامت بعد از اتمام تحصیل و نیازمند بودن به آیلتس اشاره کرد.

مهاجرت کانادا از کارآفرینی

دریافت اقامت برای متقاضی به دلیل سرمایه گذاری در یک بیزنس در کانادا. از پیش نیاز های این روش میتوان به حداقل سرمایه مورد نیاز هر استان و سابقه مدیریت اشاره کرد

مهاجرت کانادا خویشاوندی

دریافت اقامت کانادا برای همسر،فرزندان زیر ۲۲ سال و سایر بستگان درجه یک شهروند کانادا.ویژگیهای این روش هزینه های پایین، امکان دریافت اقامت برای بستگان درجه یک، و عدم نیاز به سرمایه گذاری، مدرک زبان و پیشنهاد شغلی و تحصیل است.

آیا در مورد مهاجرت به کانادا به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

سوالات متداول مهاجرت به کانادا

خیر. با داشتن ویزای مولتی کانادا ورود و خروج به کانادا وجود دارد اما این دلیلی برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست و شرایط دیگری هم برای مهاجرت به کانادا نیاز است.

بله. یکی از شرایط مهم مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اثبات این مطلب است که متقاضی در ۵ سال گذشته حداقل ۲ سال سابقه مدیریت در رشته مربوطه را داشته است.

در پرونده های مهاجرتی کانادا که شخص متقاضی درخواست دریافت اقامت برای خانواده خود را نیز دارد فرزندان زیر ۲۳ سال در صورتیکه هنوز ازدواج ننموده باشند می توانند بعنوان زیرمجموعه خانواده اقامت کانادا را دریافت نمایند.

خیر، حقوق شهروندی کانادا تنها به فرزندی که در خاک کانادا به دنیا آمده است تعلق میگیرد. این فرزند میتواند بعد از ۱۸ سالگی بعنوان اسپانسر خانواده اقدام کند و در ان زمان امکان اخذ اقامت برای خانواده وی نیز وجود دارد.

خیر داشتن پذیرش تحصیلی کانادا از یکی از دانشگاه ها و یا کالج های کانادا تنها یکی از شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا است. سایر فاکتورها شامل نداشتن فاصله بین تحصیل، داشتن مدرک زبان ایلتس، اثبات بازگشت متقاضی به کشور مبدا بعد از فارغ التحصیلی و داشتن تمکن مالی میباشد.

خیر. اما داشتن ویزای شینگن و سابقه سفرهای معتبر و متعدد اثر مهمی در دریافت ویزای توریستی و یا مولتی کانادا دارد. در ضمن داشتن دعوت نامه معتبر در دریافت ویزای توریستی کانادا بسیار اهمیت دارد.

پیمایش به بالا