مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش‌های کسب اقامت دائم کانادا است که بسته به نوع برنامه شرایط متفاوتی دارد. اگر مدیر و یا تاجری هستید که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را دارد، دولت‌های فدرال، کبک و استانی کانادا، برنامه‌های متعددی دارند که از طریق آنها می‌توان اقامت کانادا را دریافت نمود. در این بخش به بررسی روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می‌پردازیم. مواردی مانند اینکه آیا افراد از ایران می‌توانند برای تمام برنامه‌های سرمایه گذاری در کانادا اقدام نمایند؟برنامه‌های مختلف سرمایه گذاری که منجر به اقامت و تابعیت در کانادا می‌شود کدام است؟ و یا مزیت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چیست؟

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا از سایر روشها دریافت اقامت کانادا، برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا است و ویژه افرادی است که دارای دارای سرمایه به میزان حداقل ۴۰۰ هزار دلار کانادا هستند. همچنین افرادی که به دلیل سن بالای ۳۵ سال و یا نداشتن مدرک زبان انگلیسی و عوامل دیگر نمی‌توانند به کانادا از سایر روشها مهاجرت نمایند، می‌توانند از طریق روش‌های مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی زیر، اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک و یا سرمایه گذاری فدرال کانادا بسته می‌باشد و تنها از طریق برنامه های استانی میتوان مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا داشت.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی

برنامه های مهاجرت استانی به کانادا، یکی از روش های سریع برای اخذ اقامت دائم کانادا هستند. برنامه های استانی کانادا این امکان را به استان های کانادا خواهند داد تا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و سکونت در استان خاصی هستند را انتخاب نمایند. هر یک از استان های کانادا ، برنامه های انتخاب استانی منحصر به فردی دارند. استان ها و مناطق شرکت کننده توافق نامه ای با اداره مهاجرت کانادا دارند که از طریق آن می توانند متقاضیان مدنظر خود را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که برنامه مهاجرت سرمایه گذاری از طریق کبک و یا فدرال در حال حاضر بسته میباشد.

میزان دارایی لازم متقاضی در استان های مختلف بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار کانادا و مبلغ سرمایه گذاری لازم بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار کانادا بسته به استان میباشد.

سرمایه لازم برای اقامت کانادا از طریق استانی​

بیشتر استان‌های کانادا دارای برنامه های مهاجرتی برای جذب کار آفرینان هستند. این برنامه ها برخلاف برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک که در آن شما فقط ملزم به سرمایه گذاری هستید و نه ایجاد کسب و کار ، در استان های دیگر شما ملزم به ایجاد کسب و کارپس از ورود به کانادا و در استانی که ساکن میشوید هستید. در صورتی که در ان استان کانادا بیزینسی که متعهد هستید را ایجاد ننمایید و یا در ان استان مربوطه ساکن نشوید و یا اگر به دلیل غیرموجه در کمتر از ۲ سال استان را را ترک کنید، اقامت دائم کانادا را دریافت نخواهید کرد. عموما هر استان کانادا شرایط خاص خود را دارد و متقاضی باید مبلغ خاصی را به عنوان حداقل میزان سرمایه گذاری در ان استان سرمایه گذاری کند.

میزان دارایی لازم متقاضی در استان های مختلف بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار کانادا و مبلغ سرمایه گذاری لازم بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار کانادا بسته به استان میباشد.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

استانهای دارای برنامه مهاجرت استانی به کانادا

بیشتر استان های کانادا می ‌توانند به واسطه قرارداد با دولت فدرال کانادا، به طور مستقیم از طریق برنامه های مهاجرتی استانی کانادا اقدام به گزینش و انتخاب مهاجر نمایند. متقاضی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی کانادا را دارند، باید دارای ، تحصیلات، تجربه کاری، سن مناسب، و مهارت هایی باشند که قادر به مشارکت مفید در توسعه اقتصادی و راه اندازی بیزینس در استان مورد نظر را داشته باشند. استانهای زیر در حال حاضر برنامه های مناسبی دارند:

خدمات سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت​

سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت با همکاری مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا تجربیات موفق بسیاری در زمینه اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و استانی دارد. ما با سالها تجربه در اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت استانی آماده بررسی و ارزیابی پرونده مهاجرتی شما و ارائه بهترین روش مهاجرتی بر اساس شرایط شما را دارد.

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی استانی را دارید، اولین گام تکمیل فرم ارزیابی رایگان و تمام هوشمند سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت می‌باشد تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا

سایر روشهای مهاجرت به کانادا

روشهای مهاجرت به کانادا را می توان به ۵ دسته اصلی تقسیم کرد. افراد معمولا به دنبال آسان ترین و راحت ترین راه اخذ اقامت کانادا هستند؛ برای رسیدن به آن باید روش های مهاجرت به کانادا را بشناسید و با توجه به شرایط خود متناسب ترین روش را انتخاب نمائید. این روشها شامل مهاجرت به کانادا از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج با تبعه کانادا و ویزای مولتی کانادا می باشد. قوانین اقامت کانادا در هر کدام از این گروه ها متفاوت است. شما برای انتخاب مناسبترین روش مهاجرتی باید اصول این روش ها را بدانید و سپس با توجه به شرایط خود مناسبترین روش را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به بررسی روشهای مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا میگردید. باید توجه کرد برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان اخذ اقامت کانادا به توجه به شرایط خودشان، باید یکی از آنها را انتخاب نمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا است.

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

آیا در مورد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق تلگرام

تماس از طریق شماره تلگرام 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

تماس از طریق واتس آپ

تماس از طریق شماره واتس آپ 0016477743612

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

عضویت در کانال تلگرام

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

اقامت کانادا - مهاجرت به کانادا - اقامت پرتغال - پاسپورت دومینیکا

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

پیمایش به بالا